יום ראשון, 3 במאי 2015

ימי ראשית הקיץ - פארק המעיינות

נראה שבשבועות האחרונים מתחיל פה הקיץ -    

אני חייבת להודות שלא באמת התגעגעתי אליו ויחד 

עם הבטן הגדולה אנחנו מודות על כל יום נעים שעדיין כאן ...
  

בדיוק בשביל זה אני רושמת את "ימי ראשית הקיץ" - כמה 

פוסטים מרעננים לעונה הזו - עם כמה המלצות ורעיונות :

הראשון יהיה על עמק המעיינות - כי מה יותר מרענן  מעיין קר

ביום קיץ חם ? 

בחופשת הפסח, ביום הכי שרבי שהיה - יצאנו לפארק המעיינות

הממוקם בסמוך לקבוץ ניר דוד :המקום נבחר ע"י איתי בשל

העובדה שניתן לשכור בו רכב חשמלי ולהסתובב בעזרתו בין

בריכות המים והמעיינות שבמקום, כי לצערי הסיפיזיאוליסיס 

שלי ה"נהדר" (כאבי אגן משתקים של ההריון) לא מאפשר 

לי חופש תנועה והסתובבות  :-(   

יצאנו מוקדם בבוקר והגענו עם ראשוני המבקרים (טריק חובה

לאתרים המבוקשים והצפופים...) ותוך דקות ספורות הינו כבר

בבריכה הראשונה





בריכת רחצה גדולה ורדודה - מתאימה גם לילדים קטנים :

כדאי להצטייד באיזו מחצלת, להתמקם בשוליה ולהנות :

לבריכה הזו ניתן להגיע רגלית מהכניסה (לוקח 10-15 דק')

ולכן די מהר היא התמלאה במתרחצים.

חלקם באופן תמוה החלו לפורר מצות לתוך המים !! שלפו 

חכות כדי לנסות מזלם ולדוג !!! בסביבת המתרחצים !!!! 

- לא בדיוק הסגנון האהוב עליי  

כך שדי מהר התקפלנו ועברנו בעזרת הרכב לבריכה הבאה 


הדרך עוברת בין שדות חיטה - בשיאם - דקה לפני קציר




הבריכה היתה ריקה ונעימה, סביבה חורשה מוצלת וכמה שולחנות פיקניק





לבריכה הזו אפשר להגיע בתוך "שביל רטוב" (אם רק היתי 

יכולה ללכת ללכת קצת יותר...) או לצאת ממנה אליו בכיוון

ההפוך.

באתר של הפארק יש את המפות וכל הפרטים

 בעונה הזו אלה לא רק הבריכות שמשחקות תפקיד - גם 

התפאורה בשיאה - מספקת מגוון רחב של נופים נעימים

של ישראל האביבית





תל שוכה הציורי - אתר נוסף לבקור בין הבריכות 



וגלידה על הדרך - כי חייבים ...



שדות מוריקים, תעלות מים ושקט (אם מגיעים לפני כולם......)




בסוף הספקנו גם טבילה בעין מודע - המעיין המפורסם בפארק





אם יש לכם הזדמנות - אני ממליצה להגיע לפינת החמד הזו המרעננת הזו 

שכל כך מתאימה לקיץ



***          ***          ***          ***          ***
ועוד משהו קטן :

הסייל שנדחה לפני שבועיים נקבע מחדש לתאריך ה-15 במאי

בין השעות 9:00 - 12:00 ברח' הבונים בקרית טבעון - 

פרטים תמונות ופירוט ממש כאן בהמשך השבוע.



***          ***          ***          ***          ***


תגובה 1:

  1. שתדעי לך שבזכותך עכשיו הבנתי מה היה לי בהריון שעבר. (האורטופד שלי לא משהו...)

    השבמחק